Escriptor, historiador i excursionista

Un article meu d’història catalana al “Bloc Calendari 2015”

Ja fa temps vaig fer un petit article dedicat al “Departament de Montserrat” relatiu a la nostra història contemporània catalana del segle XIX al Blog de cultural de Catalunya “Curiositat.cat“, ara ja malauradament en desús per problemes de finançament i manca d’espònsors.

Francesc Jané de Diggraf, l’editor del Calendari “Bloc Calendari 2015” es va posar en contacte amb mi per si el podia utilitzar el text en una de les planes del seu projecte cultural.

I avui m’arribat el calendari com a obsequi; no el coneixia i m’he quedat estorat: acudits, cultura, frases cèlebres, refranys, entreteniment, etimologia…. tot el món del saber, cultura i oci en un calendari de taula.

Si podeu no us el perdeu, segons m’informa és disponible en les millors llibreries de Catalunya.

Calendari 2015 001 Montserrat curiositat cat

Anuncis

Deixa un comentari

